👋

Google’dan Performance Max İçin Büyük Güncellemeler: Yeni Varlık Raporlaması ve Görüntü Düzenleme Özellikleri Geldi!

Paylaş

Google’dan Performance Max İçin Büyük Güncellemeler: Yeni Varlık Raporlaması ve Görüntü Düzenleme Özellikleri Geldi!

Google, Performance Max raporlama güncellemeleri ve varlık oluşturma ve görüntü düzenleme genişletmelerini duyurdu. Google, “Performance Max‘e varlık düzeyinde dönüşüm raporlaması ekliyoruz, Varlık oluşturmayı Uygulama ve Görüntülü Reklam kampanyalarına genişletiyoruz, görüntü düzenlemeyi geliştiriyoruz ve çok daha fazlasını sunuyoruz,” şeklinde bir açıklama yaptı.

Performance Max Raporlama Güncellemeleri

İşte Performance Max raporlamasına yönelik güncellemeler:

  • Varlık düzeyinde dönüşüm raporlaması: Şu anda global olarak reklamverenlere sunulmaya başlandı ve bu özellik, varlıklarınızın neyin iyi çalıştığını daha iyi anlamanıza ve varlıklarınızı iyileştirmek için nerelerde optimize edebileceğinizi görmenize yardımcı olacak.
  • Yerleşim raporunda YouTube videoları: Global olarak kullanıma sunuluyor. Bu raporda, marka uygunluğunu gözden geçirebilir ve gerektiğinde hesap düzeyinde yerleşim dışlama yapabilirsiniz.
  • Üçüncü taraf marka güvenliği doğrulama yetenekleri: YouTube ve Display envanterlerinde Performance Max için artık kullanılabilir durumda.

Varlık düzeyindeki raporlamayı kullanarak varlıklarınıza ait dönüşüm verilerini bulabilirsiniz. Farklı dönüşüm metriklerini gösterecek şekilde sütunları değiştirebilirsiniz.

Google Ads İletişim Sorumlusu Ginny Marvin, “Açıklığa kavuşturmak gerekirse, PMax için Yerleşim raporu yeni değil ve PMax kampanyanızın hizmet verdiği her alan için gösterimlerini gösteriyor; Google Video Partner alanları dahil. Artık PMax reklamlarınızın hizmet verdiği bireysel YouTube video URL’lerini göstereceğiz. Daha önce, bu gösterimler Owned & Operated olarak raporlanıyordu,” dedi.

Varlık Oluşturma ve Görüntü Düzenleme Genişletmesi

İşte bu alanda gelen yenilikler:

  • Daha fazla kampanya türüne geliyor: Google’ın varlık oluşturma ve görüntü düzenleme araçları, ilgili tüm kampanya türlerinde kullanılabilir olacak. Varlık oluşturma şu anda Uygulama ve Görüntülü Reklam kampanyalarına sunulmaya başlandı.
  • Daha fazla görüntü düzenleme yeteneği: Bir görüntüdeki öğeleri ekleyin, çıkarın ve değiştirin, ayrıca farklı en-boy oranlarına kırpın. Bu özellik şu anda İngilizce olarak globalde mevcut ve bu yıl içinde daha fazla dile genişletilecek.
  • Typeface entegrasyonu: Canva, Smartly ve Pencil ile mevcut entegrasyonlara ek olarak, şimdi Typeface kullanıcıları varlıklarını doğrudan Google Ads’e getirebilecekler. Typeface ayrıca Performance Max kampanyalarında görüntü ve metin oluşturmak için şablonlar sunuyor.

Görüntüleri düzenleyerek görüntüdeki nesneleri ekleyebilir, değiştirebilir veya çıkarabilirsiniz. İşte bu özelliklerin nasıl çalıştığını gösteren bir örnek:

Bu özelliklerle, varlıklarınızı daha etkili bir şekilde yönetebilir ve reklam kampanyalarınızı optimize edebilirsiniz.

Written by

Picture of İsmail Cem

İsmail Cem

Kıdemli SEO Uzmanı

Kategoriler

İlgili İçerikler

Hemen SEO Fiyat Teklifi Alın!
1